Sweden Rally 2011

_MG_9743

Snödrivorna kändes överhöga igår, var dom verkligen så här höga i torsdags. Hallå, någon som hade tumstocken mä!?
_MG_8913

Motljuset kändes också värre än sist
_MG_8946

En fotograf hade klättrat upp i häst-domartornet.
_MG_8950

Han fick en riktigt bra vy över storbildskärmen iaf ;-)
_MG_8957

Den trista snöröken var nog lika jävlig för honom också.
_MG_8967

De svenska fansen såg ut att ga ”The time of their lives” ;-)
_MG_8968

199:-
_MG_8986

En röd japanare.
_MG_8988

Åke Jacobsson.
_MG_8999

Här tappade jag skärpan totalt, ibland blir jag bara så förlåt.
_MG_9054

Jag hörde att det var något på gång. Satt mer eller mindre bara och väntade på att vulkanen skulle öppna sig.
_MG_9053

Här tappade jag allt. Jag satt på ett skoop men ändå beslutade mig för att ta en på denna fotograf som stod och raderade bilder från minneskortet.
_MG_9092

OCH MISSADE ALLLLT! The volcano has left the stage…
_MG_9094

Någon av Safty killarna ryckte upp den nu liggande killen ur hans skor och bokstavligen snurrade honom några varv ovan huvudet innan pang i snön.
_MG_9095

[säg inte detta till nån nu, men jag har goda skäl att tro att det var denne man som utagerande ].
_MG_9020

Flygtornet blev riktigt läckert när jag äntligen fick upp vinjettfabriken på max produktion igen. Tycker ja asså!
_MG_9026

Peder Økseter
_MG_9030

Sedan kom han som tyckte att downforce’n i den nya Skoda Super 2000 sög värre än snöröjningen i Karlstad Kommun.
_MG_9080

Det såg rätt kul ut. Per-Arne Sääv for president!
_MG_9072

jonassonmotorsport.com
_MG_9083

Thomas Thunström
_MG_9098

Om ni funderar på luddigheten så körde jag med en X 1.4 converter och ISOt på 3200.
_MG_9107

2 thoughts on “Sweden Rally 2011

  1. Tjena Janna
    Va’ den nya Mini 4X4 var ju inte ens med, var det allt du hade att komma med?
    Nu är mina högtalare trasiga och jag ska titta en gång till när de nya kommer nästa vecka.

  2. Som sagt så kändes nog allt mer trist än vad det var utan ljud på. I’ll be back!

Kommentera

