Sweden Rally 2011 Vol. lll

_MG_9745

Matthew Wilson.
_MG_9526

The son of M-Sport boss and former WRC driver Malcolm Wilson.
_MG_9647

Wilson swissshar förbi!
_MG_9640

Block behind the wheel..
_MG_9539

Lillebruds-rudarna gick glatt omkring och spred glädje i folkmassorna.
_MG_9322

Men annars var det fläckvis ganska stora mängder drägg.
_MG_9318

Men även trevligt fölk från Linde.
_MG_9368

Sébastien Loeb i sin super duper 1600 Citroën DS3 WRC.
_MG_9574

Kimi Raikkonen i en likadan Cittra som Loeb kör och i samma kurva som Loeb är i på ovanstående bild och med exakt likadana extraljus som Loeb.
_MG_9602

Gå från jobbet direkt till Färjetravet utan att byta  handskar! /MONOPOL
_MG_9552

The real Mccoy.
_MG_9567

Mindre kamera men lika riktig.
_MG_9286

The Norwegian photgraper in Pink. Kolla ongen längst till—> Jag såg att han vände sig om för att checka out fotografinnans bakre stjärtparti. Men leendet?
_MG_9335

Latvala.
_MG_9569

Latvala.
_MG_9554

En finsk Flaggvakt.
_MG_9366

Block going up!
_MG_9657

Block going down.
_MG_9660

Block turning Left.
_MG_9678

Kändes som att Gert Åke Fylking hade ställt in strålkastarna på Blocks Ford.
_MG_9680

Martin Semerad däremot, där sken det så vackert :-)
_MG_9700

STCC chaufören Richard Göransson.
_MG_9716

Martin ”Five Teeth ” Semerad
_MG_9719

5 thoughts on “Sweden Rally 2011 Vol. lll

  1. Ehhh kanske jag borde förtydliga mig…………..
    Killen i den jackan från Gravtjänst i Linde.
    Kom av mig lite när jag fick se honom :)

  2. Tjenis Lenso
    Den förklaringen satt som en smäck ;-)
    Är jag inte en riktig klippa som fick med honom på en bild va?

  3. Ja Krillo af Karlstad det var snyggt. Jag har försökt fota den grabben flera gånger men han blir inte skarp.
    Trots att jag ber han sitta blick stilla :) Alltså är det mig det beror på :)
    Nästa gång jag träffar honom ska jag skvallra om att han finns på bild här :)

  4. Tjena Öboa
    Hemligheten kanske är mycket enklare än att du är en riktig sopa på att fotografera Fredde!
    Jag skiktade ju bara på jackan, för att visa läsarna att det var normala människor på travet.
    Du kanske iaf ska prova att sikta på hans tröja nästa gång. Vem vet, inte du. av Lisa Ekdahl.

Kommentera

