Get your PG’s on

_MG_9616

Så här lugn och gla var PG Anderson innan sista sträckan på Lördagskvällen. Filbunke någon?
_MG_9499

Skulle bara dra på sig luvan.
_MG_9502

Luvan såg väl sådär söt ut ;-)
_MG_9503

Kålfiber hjälmen var snyggare.
_MG_9512

PG’s lilla baby backspegel.
_MG_9515

Latvalas baby backspegel.
_MG_9556

Kennys baby bakspegel. Verkade vara en poppis modell det där
_MG_9535

PG hade lite ebb i plånkan innan rallyt så personvagnshandlare Helmer fyllde den med några hundra långsjalar. Stipendium är bättre än fallskärm :).
_MG_9517

Sedan drog PG,s hardcore fans igång med en insamling i kaliber med radiohjälpen 98. Det kom in så mycket deg att det även räckte till en styrning på Sardinien.
_MG_9518

Kenny sålde sin själ till Coca Cola och kunde skriva vad han ville i grillen.
_MG_9534

Muhonen skrev kort och gott PERÄ på bakre luckan. Översättning från trevlig förståsigpåare mottages vänligen men bestämt :p
_MG_9532

Tjeckiens svar på Professor Balthazar kanske, inte vet jag!
_MG_9720

Björn körde med Waldegård motorsport på ryggtavlan.
_MG_9557

Sedan blev det 100% spooky! Innan jag hann gå runt honom för ett face-shoot så gick han upp i rök. Har du varit med om det?  -med en björn alltså!
_MG_9565

Sedan var det dags för PG att äntra travbanan.
_MG_9522

Men först mot WRC tidskontrollen.
_MG_9523

Ett snabbt stopp för lite pappersexercis.
_MG_9524

PG flyger över bron.
_MG_9595

Lös bakre kofångare.
_MG_9619

På spoilern sitter Årjängs stadsvapen. Den tvåbens vandrande björnen.
_MG_9621

PG efter specialen.
_MG_9624

En vacker dag ska jag berätta om första gången jag mötte PG. Hur min cykel kom att sväva i livsfara. Varför PG hatar mig så mycket att om han vore Dart Vader så hade han gett mig svåra andningsbesvär och tillslut kastat ut mig i rymden och likviderat mig. I rymden hör ingen om din slutare slutar att slå…
_MG_9628

Kommentera

