Fyra från en

_MG_9727

Det var en gång en videograf.
_MG_9642

Efter bilen hade åkt förbi sprang han runt och skyddade kameran mot snöröken med sin kropp. Vicken hjälte va’ -det såg ialla fall gulligt ut!
_MG_9644

Sedan blev han skymd av en arbetare från en fd svensk biltillverkare, som alldeles strax kommer att kursa. Men som absolut inte får kursa med en rysk delägare, enligt de svenska myndigheterna. Att göra en konkurs med små söta kineser från världens största diktatur, som torterar & fängslar oliktänkande som delägare går dock skitbra. Tacka gudarna för att inte skit rinner uppåt
_MG_9655

7 thoughts on “Fyra från en

  1. Go kväll FENAN
    Jag tycker du har lagt ut en underbart bra bild serie från rally tävlingarna i Wermland
    Sen tycker jag det är väldigt underligt att det är så få kommentarer det borde ju ha haglat me såna va?
    För bilderna är överlag FENANotastigt bra tagna i mitt tycke
    Och nu till fråge stunden:
    Vilket objektiv har du använt? 200/2,8 eller annat?
    Med eller utan Converter x2 eller x1,4?
    Stativ eller handhållet?
    Själv så blir det bara handhållet
    God natt/Molle

  2. Tjena Snömannen
    Det är bara du & jag i hela världen som gillar vinterbilder. Det är sant. Kolla statistiken.
    Stats

    Så eftersom ingen vill se inläggen så blir det heller inga kommentarer :D Jag tror faktiskt att ett 25-30
    bilders inlägg blir mindre inspirerade att kommentera, det blir alltid mer kommentarer på ett 1-3 bilders inlägg.

    Och nu till svarastunden:
    Tvåhundran, full-glugg hela tiden handhållet ISO 1600 på Torsdag-Fredag-Söndag
    Tvåhundran, den blekfete 1.4X full-glugg f4 handhållet ISO 3200 Lördag [detta inlägg]

  3. Tjena Marist
    Vänta lite nu, jag är ju inte färdig än :p

  4. Ser fram imot söndagen
    Men du kan du inte ”tagga”bilderna som förr i värden med vicken glugg du har plåtat med?????

  5. Tja Mollis
    Äre inte lite väl 2010 att tagga?
    Jag kände att det blev lite väl missvisande om man bytte objektiv ca 2-3 gånger vid samma fototillfälle. Kanske kommer det tillbaka kanske inte :p

    BTW! Såg du den ondskefulla ongen jag publicerade igår. Pang sa det i statestiken. Mina läsare hatar Vinter & rally :D
    Namnlöst-1

  6. Tjena Martis
    Haru glömt bort hur dina läppar formades efter att jag skrev Köp ett 180/2.8 i vintras?
    Inte ens dina föräldrars katt kände ju igen dig dagen efter :D

Kommentera

