Back to reality

_MG_9890

Nu får det vara nog med vakra portätt ocg underbara vyer av karltad! Back to den konstiga lördagen, 12e Februari va ska fara. Ni kommer väl ihåg? Karlstad nästan brann ner till grunden och att Länsman hade en midnatts baccarat bazaar på gågatan när vi lämnade av sist. Eftersom det var en kall kväll gick jag in och värmde mig. Och där stod det en knappt dörrhandtags lång yngling full som en alika och vrålade nedsättande ord om hertigen av saxen Sigvard Marjasin.
_MG_9880

Bara efter några minuter kom det in en vakt inrusande i den högra dörren.
_MG_9881

Snabbt sprang han fram och tystnade den överförfriskade ynglingens stämband. Det var då jag upptäckte att filtret var helt nedimmat…
_MG_9882
reality sucks

2 thoughts on “Back to reality

  1. Två äpplen hög och redan en huligan :) Var ska det sluta?

    Var inte ledsen för det där med filtren, mina immar också igen när jag är i Karlstad :)
    Det ger ett lite mystiskt skimmer över bilderna :)

  2. Hello Gips-babie
    Det är nog stor risk att han blir en Fotbolls fan :D
    Då var jag inte så lycklig, men nu är jag ganska nöjd. Annars hade jag ju inte ha lagt den texten!

Kommentera

