En sån där dag bara… how to bräda del Vl

_MG_7065

Sugen på att testa? Jag kan visa i bilder hur det går till. 1. För den som inte har kört mycket bräda så rekommenderar jag att du bara kör över hoppet.
_MG_6981

2. Lätta lite på knäna när du kommer upp i luften.
_MG_6982

3. Sen äre bara att du tart lugnt och bara njuter av The Ride! [ps. titta inte nedåt ]
_MG_6983

4. När du känner att du kan det, så kan du testa att vända på dig.
_MG_7031

5. När det också känns lätt som en plätt så kan du öka farten mot hoppet så du flyger högre/längre.
_MG_6634

6. Använd endast Vänster arm om du tappar balansen. Two makes a crowd!
_MG_6635

7. Överkurs. När balansen sitter och du känner att du vill gå vidare ett steg. T höger hand och för den mot brädans mitt.
_MG_7109

8. Greppa tag i brädan med ett fast handtag.
_MG_7111

9. Nu kan du göra en grab av något slag!
_MG_7148

Eller vad< det nu kallas??
_MG_7061

10. Om du lyfter högerarmen samtidigt som du grabar brädan så ser du iallafall jävligt proffsig ut :) Jag skulle fotografera dig direkt iaf!
_MG_7146

11. Bara att landa kvar rå!
_MG_7113

Men det ser så lätt ut att det skulle jag inte tro är något farligt svårt att lära sig. Skyll inte på mig om du klotar nu!
_MG_7064

One thought on “En sån där dag bara… how to bräda del Vl

Kommentera

