En sån där dag bara… shit! se upp i baken del IV

_MG_7151

Naturligtvis var fotosuget för alldeles för starkt så jag gav mig ut på cykelvägen till Bryngfjordsberget. Som vanligt var vägen plogad. På vissa ställen och inte plogad alls på många ställen, stora sjöar mitt i körbanan och spårig precis hela vägen. Jag tror faktiskt att en väktare har högre IQ än den som plogar denna väg!
_MG_6469

Tillslut såg jag ljuset…
_MG_6480

Första bilden jag tog :) Startade på ISO 3200 och slutarhastighet på 1/250. Inte perfekt men perfekt till den här bloggen!
_MG_6488

Vissa flög som att dom aldrig hade gjort något annat.
_MG_6627

Ibland såg det dretlätt ut.
_MG_6666

Fast när dom flög allt högre och högre…
_MG_6668

Snurrade runt i luften.
_MG_6671

Flög baklänges över hoppen
_MG_6725

Gjorde horisontala volter.
_MG_6497

Och ändå satte landningarna.
_MG_6499

Vissa landningar var riktigt skakiga, men oftast satt dom dretbra.
_MG_7114

Okej’rå men bara ibland’.
_MG_6566

Men det blev inga skador iallafall.
_MG_6548

Bara lite snö på ryggen!
_MG_6969

Men djälvar vad impad jag var!!
_MG_6624

Grab nånting??
_MG_6675

Zooom!
_MG_6991

One thought on “En sån där dag bara… shit! se upp i baken del IV

Kommentera

