Efter att solen gått ner, dagen efter snöovädret som skakade hela Karlstad

_MG_6011

Lite senare på kvällen tog jag en tur ner till stan för att se om det fanns något rally relaterat att fotografera. Månen var helt klart konstig. Vass och kantig i halvan, såg faktiskt ut som små möss hade suttit och tuggat på den. Lös dåligt gjorde en också. Om du inte hajar första bilden kolla in första bilden HÄR så hajar du nog.
_MG_6012

Gränderna var mörka och stank av fylle-piss.
_MG_6024

Röda gubben såg ut att ha kört slut på färgen, och ev. fått lite balansproblem…
_MG_6035

Det var ganska mycke grabbar ute på gatorna. Och dom gick alla gick åt samma håll.
_MG_6051

Såklart var det råformat komedi klubben som drog.
_MG_6050

En hyrvän?
_MG_6045

Kommer ni ihåg Sänk momsen på dill klistermärkena? Jag brukar alltid tänka på Göran Hägglund när det kommer upp supervärdelösa saker i mina tankar. Finns det någon annan stackars politiker som kan kämpa mer för värdelösa tin & lagar med mer korkade motiv än honom. Vi vill inte att det ska vara så!
_MG_6022

Karlstads unga kommunister hade målat en hälsning till presidenten av turistparadiset Egypten. Som på bara några dagar blev diktaturen Egypten.
_MG_6151

Sent sent fann jag det jag letat efter. Nu kan jag även visa hur Norskdjävlarna parkerar när dom kommer till Sol-metropolen Karlstad. [cittrorna m vitt tak ]
_MG_6182

Petter and the Who the Fuck can parkera in Kallsta rally team.
_MG_6187

Har starka misstankar att denna hoj också tillhörde Petters felparkerings team :p
_MG_6173

Rally Resare!
_MG_6190

Annars var det ganska dött på både trottoarer & krogar. Ingen kö bland marchallerna iallafall.
_MG_6195

Så jag avslutar här och säger gonatt till er alla Canoner & Canonister.
_MG_6201

BTW
Jag promenerade på en röd Mini med vitt tak i Tingvallabrofyrvägskorsningen tidigare på kvällen. Kanske skulle jag avsluta med den istället?
_MG_6027

Wroooom lät det när framhjulen snurrade fortare än karossen.
_MG_6029

Här hade jag förväntat mig att kryckan skulle spänna åt och vajrarna till bakbromsarna skulle stummas åt.
_MG_6030

men inte denna gång…
_MG_6032

One thought on “Efter att solen gått ner, dagen efter snöovädret som skakade hela Karlstad

Kommentera

