Förstår inte varför langning alltid ska framhållas som något fult, jag tycker det är en mycket vacker handling

_MG_4875

Jag kan till och med böja mej till att påstå att langningen är en av dom vackraste och osjälviska handlingar man kan se i dagen samhälle.
_MG_4870

Rent fotografiskt så har langningen ett mycket stort värde tycker jag. Man kan ja aldrig garantera att en langning fungerar planenligt.
_MG_4871

Men här ska ni få se en 100% perfekt langning av en Bliv, [flytande tvål behållare ] nu fylld med ljummet vatten. Med en bister tvålsmak antar jag ;-)
_MG_4872

Här ser ni IF Linnéas starkaste löpare Torkel Skogman som mottagaren. Han gick i mål på en grymm andra plats i Karlstad 6-timmars.
_MG_4873

Kontakt!
_MG_4874

och så… kolla in blicken från langerskan. guu va vackert… ♥
_MG_4875

4 thoughts on “Förstår inte varför langning alltid ska framhållas som något fult, jag tycker det är en mycket vacker handling

  1. tJENA iSO
    Inte för att nämna något namn nu men vissa människors kommentarer gör att jag känner mig starkare i min vision!

Kommentera

