Inglasat cykelgarage

_MG_4738

Igår när jag var på väg hem så ba. Eftersom jag inte hade stativ, vattenpass eller fjärren med mig så tog jag några dubbletter. Plötsligt satt han bara där.
_MG_4742

Och sen ba!
_MG_4744

Det kändes ganska pinigt när timerlampan blinkade ner i 10 sekunder. Men busstrafikanterna verkade inte bry sig, och jag var ju faktiskt där först :)
_MG_4745

Dagen efter så var hojen borta. Men på kvällen var den back in the hållplats.
_MG_5431

Hmmm. Tänk om det är en brutta i huset bakom som äger järnpållen, och för att den inte ska bli blöt på nätterna så parkerar hon i hållplatsen :D
_MG_5430

Några minuter före när jag stod och väntade på en Pizza så fotograferade jag en slaktad och våldtagen Sola cykel. Det är en cykel som Kommunen lånar ut till turister & missbrukare, i sommras när det blev ap-poppis med stockholms styren på äldre cyklar bland kidsen så stod det en slaktad sola hoj i varje gathörn.
_MG_5418

5 thoughts on “Inglasat cykelgarage

  1. Busskuren var en kul serie.
    Sätta ihop dem bredvid varandra, så man ser alla på en gång? Kanske varsin ram på väggen?

  2. Hello ISO
    Inte för att var sån nu igen men jag skulle hellre tapetsera väggarna med Gladpack än de där missfostren till bilder. Begrips!

  3. Hej ISO
    Nu fatter ja!
    Eftersom detta bara en jadajadajadaja fotografering så orkade jag inte bry mig om att sätta på det 50/1.8 som jag körde med första kvällen så stör jag mig så just nu. Så ingen kärlek ifrån solstaden idag i alla fall :(

Kommentera

