Varför min hamn är coolare än din hamn

_MG_4525

Det är ju såklart backdroppen. Både villor och lägenheter byggda på ett ett berg i bakgrunden. Känns grymt tight. Nästan som det är Metal!
_MG_4501

Egentligen samma svar igen men när Folke kom och hälsade på så lyckades jag avskilja lägenheterna från villorna i bakgrunden.
_MG_4353.

Får även glädje i mina annars översvämmade tårkanaler när jag ser hur individuella Kallstaborna var förr i tiden! Inte ens bland fönstren finns i dubbletter. Yeah!
_MG_4354.

Och vattentornet. Eller hur att du trodde att jag skulle glömma det :D
_MG_4560

Ärligt talat har du någonsin sett någon så vacker bakgrund till en hamn?? Det är nog bara jag som är lite barnslig nu, men du kanske ser hur armstödet sitter ca 1 ½ meter till höger från förarstolen? Tänk vad kul det skulle vara att hänga med en chaufför som har suttit i den stolen och lutat sig så 14 till 16 år i rad till läkaren. Och trycka av några rutor på läkaren samtidigt som chauffören säger att han känner sig lite hängig i ryggen. Hängig till höger :)
_MG_4526

5 thoughts on “Varför min hamn är coolare än din hamn

  1. Tjena Matchtina
    Du menar mitt CANON tele va? [så skrattade den sjuke skribenten malligt och drethögt ]

  2. Nämen Janson, öh jag menar Katten Janson
    Dyrt? Visste du inte det när du lierade dig med världens dyrast kamera märke när du köpte 40‘an? [Leica ej medräknat ]
    Hade du valt det där andra märket, det som slutar på Anon så hade du fått 20mm extra tele för två loppor mindre :D

    Jag har f 5.6 på mitt. Fyrahundrorna finns bara i 2.8 och 5.6, tyvärr väger 2.8‘orna jättemycket och begagnade ligger
    dom på mellan 30-50 loppor. Så risken att jag någonsin kommer att köpa en är micro minimal


    Men JAG VILL HAA ETTTT!!!

  3. När en kompis köpte en…
    Funderar på om detta kan vara tecken för att jag är ett fatti-jon som måste kolla upp priser och du är Katten Krösus som ba: ”för att hon gjorde det!”
    Nej fan hur jag är, jag tror jag blir elakare för varje sjukdag som går också.

Kommentera

