vem vet om inte du vem som absolut inte vet är jag vet ingenting nu vet du allt om vem som idag ikke vet

_MG_4056

Igår gick jag förbi ett utomhus WC/reklam spot och såg denna klibba. Jag ba 2006! Vem fan går runt ock kletar fast fem år gamla klibbor? Ärligt nu!
_MG_4054

Reklamskylten var röd, skyltbelysningen var rör, utomhus ljuset var blått, och själva klibban var grön. Så ni kanske kan förstå stordådet att få fram det gröna! Jat tycker att det känns som bajen men jag vet inte. och Why in Hell åka till Sola i Kallsta och kleta upp fem år gamla glamla Hamarby klibbor eller vad det nu är?
_MG_4055

Dagen efter så var det borta, och här i Kallsta är inte papper med klister på baksidan något som polisen bryr sig om, och då blev det ju helt plötsligt intressant igen. Kan 2006 vara en kod för domedagen eller är det koden till kassaskåpet som innehåller negativ som kan frikänna kungen från att ha knullat horor hmm… cigarettflickor. Var det du som satte upp klistermärket eller vet vad det står för? Träd fram, lätta ditt hjärta, jag förlåter även den onde.
_MG_4052

2 tankar om “vem vet om inte du vem som absolut inte vet är jag vet ingenting nu vet du allt om vem som idag ikke vet

  1. Tjena Kennedy
    Egentligen hatar jag jag människor som dig, svarar på en fråga med en fråga!!
    Men nu började jag faktiskt fundera, Det kan ju vara det där hokkilaget som var lila förr och som förlorade mot ett totalt jävla värdelöst Frölunda förra veckan?
    Men 2006 då? kan det vara det året som någon typ av FBK ULTRAS vaknade till liv?

    Var en snäll gosse och berätta nu Kennendy

Lämna en kommentar