Eller dokumentera den

_MG_3756

_MG_3755

_MG_3754

3 thoughts on “Eller dokumentera den

  1. Perfekt idé ISO! I morgon åker tumstocken med, mäta mäta…

    Jag har sett den där texten då och då under säkert tio års tid men aldrig fått ner tummen och upp kameran, tills den 1 Februari 2011. Yeah!! Just som jag fått upp kameran så kom tanten till höger i bilden bakom mej och då fick jag idén till bilden och precis samtidigt som jag fick fokus på texten så gick tanten in i bilden, tog tre bilder för att sedan ta ut den som hennes ”steg” var snyggast på. Men sen när jag kom hem och såg att alla stegen var lika döda så… kom jag på att om jag publicerar bägge tre bilderna i snabb takt utan text så blir det ju en installation. Tänk all fame och berömmelse som kommer att rinna längs mina nyvaxade arm och infästning/upphängning i bålens övre del!

Kommentera

