Det finns en liten grej som jag känner att jag är lätt tvärsämst i hela Sverige på

_MG_3816

Jag kan fan inte panorera och samtidigt hålla kameran någorlunda rakt. Kolla bakgrunden!! Jag fattert inte asså!! Det känns som ett jävla mission impossible.
_MG_3816.

Jag köpte en 1.4X Extender dagen innan och här testade jag ba hur mycket den saggade ner AF’en. När jag kom hem och framkallade så kände jag shit…
_MG_3817

Och när jag riktade upp vissa bilder så lutade moppedisten istället. Fast det kan jag leva med, bara låtsas att han lade ner moppen inför nästa höger kurva:)
_MG_3818

Vad tycker du? Skulle du störa dig på bakgrunden om du hade tagit bilderna eller är jag överkänslig och borde tagga ner?
_MG_3819

Apropå Extendern, det var ju inte direkt kungligt lins_testar_väder men jag blev mycket nöjd med den lille blek fete usligens uppförande :-)
_MG_3820

2 thoughts on “Det finns en liten grej som jag känner att jag är lätt tvärsämst i hela Sverige på

  1. Tja MollE
    1. Du är en underlig filur
    2. Jag misstänkte det…
    3. Det kommer. Skicka hit lite sol så kommer det kvikkare. Bitte!
    4. Tack för att du svarade!

Kommentera

