Äh… vi tar väl en te, har ni hört talas om Red Devil ll

Red Devil [top]

Red Devil ll [mid]

Red Devil [low]

Red Devil asså! Jag kanske sprang bena av mig för att komma ikapp den, eller också gjorde jag det inte! Men det kommer du aldrig få veta ;-)
_MG_4491

Återigen kom chauffören och frågade, jag ba jada jada jada sen berättade han att Red Devil 1 brann upp efter bara 50 mil, vad svarar man på det liksom?
_MG_4475

Men nu hade djävulen gått för långt och den skulle säljas. Men sörj inte nu, för hemma i Katrineholm höll chefen på och snickra ihop Röda Djävulen den tredje.
_MG_4499

Ser du pepitafôggeln?
_MG_4490

Rätt cool tycker jag iaf.
_MG_4489

Innan han hoppade upp i hytten var jag tvungen att fråga The Fråga: Jo, befolkningen i Kils kommun lider ju än idag av att Bengt ”HAJK” Alsterlind lämnade dom och flyttade till Kallsta. Hur är det i Katrineholm? Jag menar efter att er chef Göran pep iväg till den kungliga hufvudstaden. Men då skrattade han bara, därefter berättade han att hans polare gick i samma klass som Göran och när det var dags att söka gymnasium sågade Göran polarens gymnasieval med dessa ord: ”Sök dig till politiken istället! Det är där som flisen finns.” Jag är helt hundra på att jag gapskrattade åt det även när Red Devil två hade kört ur 054-området.
_MG_4473
jag vääägrar högkant…

5 thoughts on “Äh… vi tar väl en te, har ni hört talas om Red Devil ll

  1. Tjena Harina
    Trean kommer att se likadan ut, men om han tvättade den innan han körde in i 054-Country så ställer jag naturligtvis upp :=)

  2. Tjenis Peter
    Gött att höra från dej!
    Jag köpte lite Kallsta relaterat porslin och en tub snabblim för några veckor sedan som jag hade tänkt att skicka upp-över till dom ännu djupare skogarna men i sista sekunden så förstod jag hur töntig jag verkligen var :)
    Grattis på bemärkelsedagen iaf!

Kommentera

