En Carlsberg med en kall prinskôrv i Karlstad

_MG_2422

När jag åkte över Götgatsbron för några veckor sedan såg jag en halväten prinskorvspåse liggandes i vägrenen, sedan så ba: Shit! Måste vända! Nuuu!! På broräcket stod det en tom grön flaska med en liten prinskôrv nedstucken i utloppet. Fast shit det var för mörkt för att fotografera advanarge konstverket :-(
_MG_2412

Efter en stunds funderade testade jag att fotografera flarran just när bilisterna i mötande körbana åkte förbi, oftast blev det ganska oskarpt/suddigt.
_MG_2426

Men några gånger blev det bättre. Tänk om det hade varit sommar nu, då hade jag hängt här ända tills Kallstas största stockholmare hade landattänkte jag.
_MG_2409
Who? Me? No i’m just The Fena

4 thoughts on “En Carlsberg med en kall prinskôrv i Karlstad

  1. Jag hör Grotescos Ett kilo mjöl-ljudet när han stoppar in en kokostopp i huvudet. Det där ploppande ljudet som uppstår borde bli den samma som att dra ut korven. Tror jag. :) Men det är så klart bara en tanke…

  2. Alltså, när han stoppar in en kokostopp i munnen på den andre, det ljudet uppstår i mitt huvud. För att förtydliga mig själv.

  3. Tjena Julia
    Haha! Precis det ljudet tänkte jag också på, men att ta i kôrven och testa hade jag inte ens gjort för 100 000 Canon kameror :p

  4. Inte…? ;) Jag hade: utrustad med handskar, tång och desinfektionsmedel! För 100 000 canonkameror, förstås.

Kommentera

