307 + 407=

_MG_0777

Igår kväll följde stativet med ut, Himlen var inte så rolig så vi testade mest lite olika idéer som jag fått under vintern. När jag skulle packa ihop så parkerade det en 407‘a framför mig. Det var något med den bilen så jag testade att komponera ihop en bilförsäljningsbild. Tyvärr tog jag för lång tid på mig.
_MG_0780

En sur jävla 307‘a hann parkerade rakt bakom 407‘an.
_MG_0781

Hmmm undrar om det går att få med båda modellbeteckningarna på samma fotografi, det såg ut som det i alla fall? I samma ögonblick som jag tryckte på knappen så öppnades dörren och en liten onge i randig tröja vrålade Morsan, kjöööp mää tvåå Coca-Cååålor!!!
_MG_0782

Money Shoot!! Tyvärr så blev 407 emblemet lite suddigt.
_MG_0783

När jag några sekunder senare fick en ny idé så klampade coca-cola mamman in i bilden. Detta måste vara familjen magisk, tänkte ja :)
_MG_0784

Men sekunden efter gick det bättre :) Nu var både 307‘an & 407‘an på väg att åka och jag var på högspänn.
_MG_0786

Yeah! 307‘an kom iväg först och jag fick min bild, ingen snygg bild men en bild iaf.
_MG_0787

Sedan drog 407‘an och en taxi kom och tog den parkeringen.
_MG_0788

När jag skulle packa ihop igen så tänkte jag bara en till, en på hotel Drott skylten. Då kom det en bil som körde mellan mig och skylten… Men sedan när jag packade ihop så kom det en jätte trevlig tjej som började snacka med mig. Hon var född i Tyskland, bodde i Göteborg, jobbade i Karlstad, hade en Nikon D90 och bodde på Hotel Drott just nu. Foto Fenan 0 – 2 Förhörs Fenan
_MG_0793

2 thoughts on “307 + 407=

Kommentera

