Ja gillert i alla fall

Flowers i all that we need ll

9 thoughts on “Ja gillert i alla fall

  1. Tja ISO
    En vadå?
    En lägenhet med en fransk balkong eller en lägenhet med utsikt över Kallsta? VADÅ!!!

  2. Tjena Linse
    Jasså var det inge snyggt med gräslök? Det låter ju coolt iaf! Lensbabie Coolt :)
    När jag såg detta så tänkte jag ”Den dagen jag köper mej en riktig kamera så ska jag åka tillbaka hit och fotografera minsann, för detta var ett riktigt snyggt motiv.” men redan några dagar senare så var blomster arrangemanget borta och har inte kommit tillbaka sedan dess.
    [2007 ] Hon kanske flyttade och fick en större blomster-balkong, som jag inte har hittat än :-)

  3. Tja ISO
    Du vet att du beter dej precis som en sån där dryg, nedlåtande Stockholmare som resten av Sverige hatar nu va :-)
    Men jag ser fram emot av att få se vad du anser vara en innovativ blomlåda!

  4. Ja, jag vet, Fenan. Det var lite meningen och lite parodi, sådär.
    Kanske… Ett gammalt skrotat kamerahus? Eller något.

    Jag har inte ens en cykelkorg. ~men what about a cykelbarnsits då?

  5. Tjena ISO
    Det var ganska bra iaf. Sådär!
    Varför inte ditt Nikkor 135/2.0 objektiv?

Kommentera

