♫För att vi alla är examinister…♪♪

Kena Fans
Det var dåligt väder i helgen så jag började rota lite i min Examen 2009 mapp igen, eller rättare sagt rensa bort det som inte ska publiceras. Dessa bilder låg i icke högen och medans jag tittade på dom så kom jag på historien, eftersom vissa av er tycker att historien är kuligare än bilderna. Ta fram chipsen och enjoy!

Det stod en Volvo limpa parkerad utanför Iduns gamla klassiska Salong i Skandia huset och det var ett j-a spring runt den, in & ur & in & upp & ner & ut osv..
Volvo 260 Lang

Men när jag såg vad dom här brudarna stirrade på, längs Herrgårdsgatan så blev jag tvingad att ta några bilder där också.
Student Party

Och vilken syn det var, vissa av studenterna var så jävla ap-raka att dom knappt kunde stå upp.
Students dancing

Andra betede sig som om dom hade uppfostrats av hundar i en smutsig grotta. Det var en hemsk syn, jag lovar. En skam för den penisförsedda rasen.
Student pissing on the street

Naturligtvis var dom alla en del av besättningen i den långa Volvon. Här rotade ett av fyllona i förardörrn som besatt efter något. Någon typ av vätska kanske?
Student takes a Break

Här såg jag att det satt en dam bakom ratten, men hon såg ju okej ut.. så det kan ju inte varit henne han slet i.. hmm.. hon sträcker ut sin hand åt honom?
Sorry! This Seat is Taken :=)

Ah! Han hade tappat bort sin lilla urdruckna flygplans Absolut flaska-halsband, och nu gav hon det till honom så att han inte skulle börja grina ner sig :)
Men vänta nu.. Hon glor på mig.. Varför hon glor på mig? Ja har ju inte gjort något ont.. Shit! Vad ska jag göra nu då?
The Designated Driver looks

Aj aj aj! Nu glor hon ännu mer.. fan jag vill inte ta bort kameran från mitt öga och leka arga leken nu, jag vill ju fotografera. Snälla!?
The Designated Driver looks deep

Aaargh!! Vinkie Vink!! Hon bara drev med mig. Pust!
The Designated Driver Smiles

Fröken Cool!
The Designated Driver

På taket fortsatte festen för fullt.
Students sitting down

Undrar vad han som såg fullast ut hade i sin festis och energidricka burk egentligen?
Students Playing

Brum! låt när dom åkte iväg.
Students Drinking

Du har nu bevittnat sex minuter [15:09 till 15:15 ] av Examen 2009 i Karlstad. Det finnes extremt stor risk att det kommer mer bilder från denna dag!
Students Screaming
Ö:a Torggatan, Karlstad

2 thoughts on “♫För att vi alla är examinister…♪♪

Kommentera

