Eric Lithner är en tjuv!

Klicka på skärmdumpen för att se orginalbilden

Orginalet
1

6 thoughts on “Eric Lithner är en tjuv!

  1. Aha!
    Du hittade någon med en ännu större skärm? Sorry att jag inte räckte till ordentligt, men heja dig som får ihop det!

  2. Hur svårt kan det vara att skicka ett mail och ställa frågan: Skulle vi kunna …..

    Det är inte den tekniska kunskapen som brister, det verkar vara sunda bondförnuftet som saknas.
    Kontakta BLF.

    Stå på dig annars gör någon annan det.

    Lensie

  3. Jag hade inte brytt mig om det här. Möjligtvis hade jag bett personen att länka till min blogg eller byline.

Kommentera

