Allt är Tobias Jans… sonen till Bengt-Åke af Lusasken’s fel

Tja Fans.
Detta är en helt sann historia om denna blogg. Min dator brann oturligt nog upp förra året i början av November, det luktade ”elektronik barbeque” i datasalen säkert en månad efter eldsvådan :( Jag provade att köra bloggen på laptopen ett tag, men det tog fan längre tid att knåpa ihop ett litet inlägg på den än vad det finns timmar på ett riktigt Wermländskt dygn. Och eftersom jag har satt mig i en riktig shit-situation som gör att jag kommer ha det ruggigt pissigt ställt dom närmaste 11 månaderna, så jävla pissigt att ett ny-dator köp från min sida inte ens finns med på kartan. Så jag gjorde som vilket svenskt fatti-hjon skulle ha gjort, jag erbjöd den rikaste jag känner: Tobben att han skulle få äran att köpa en burk åt mig. Bara en liten billi Mac mini då. Men det visade sig att han hade visst ett hjärta gjort av sten, vem hade kunnnat tro det va? VA?? IMG_3668Bloggen är död och allt är Bengt-Åke af Lusaskens sons fel!

9 thoughts on “Allt är Tobias Jans… sonen till Bengt-Åke af Lusasken’s fel

  1. Käre Tobias
    Det du uttrycker nu är är post~ågren [klass tv:å] känslor. Vid steg ett kände du att alla var emot dig, typ attackerade dig. Allt är ”ditt fel” känslor! Vid klass tv:å p~å är det vanligaste symtomet att all text feltolkas, jag skrev faktiskt inte att du var RIK utan att du var den RIKASTE jag kände, grejar du skillnaden Tobbe?? Isidor skrev inte att DU skulle bryta dig in på Röda Korset och sno plomberade bössor för att sedan ta med dig hela din familj ner till gettot ställa er mellan Cleve & Tummen och skramla ihop till en Mac Mini med Intel prosessor till Fenan som du antog, nej han skrev faktiskt ”Kanske VI skulle skramla” ihop till en Mac Mini till Fenan. Eftersom du nu antagligen även lider av S~3 vanföreställningar nu också så kan jag vara schysst att upplysa dig att roten till alla dina problem är att du tycker att din snålhet hindrar svenska befolkningen från att ta del av vad som händer här i Kallsta. Typ: Roliga skyltar om människors hat mot Hund dret eller bilderna som visar hur kommunen har höjt säkerheten för alla cyklister så ingen oskyldig cyklist ska behöva dö i framtiden.

    Några tips som jag kan rekommendera för att du ska må bättre, men även stabilisera ditt psyke lite kan vara att du kanske backa över grannens katt? Slänga ut chefens laptop genom fönstret. Ju brutalare ju bättre kommer du må. Ha’t så gött snålis.

  2. Tjena Babs
    Det va bara ett tillfälligt ”gästspel” :)
    Katten mår fin fint, vi läser alltid ”Mr T’s äventyr” på kvällen innan vi hoppar ned i Zzznarklådan.
    Som balsam för den eländige och fattiges själ!
    !

  3. Nice!
    T-skutt eller T-tak har inte gjort någon promenad på ett tag.
    Mr T har mest haft focus på odlingarna och rörmokare. Trevlig midsommar!!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

