Apropå de där med hundkörkort som alla dryga förståsigpåare ringer och grinar om till Ring P1 på mornarna

IMG_2206

Varför ska ni föräldrar dra med de småväxta ner till Pråmkanalen för att mata fåglar? Jag fattert inte. VARFÖR?? VARFÖR??
IMG_2152

Tycker ni att det finns för lite tama fåglar i stan, inte tillräckligt med ”sockerbesatta” fôggler som hoppar i tallrikarna mellan borden på uteserveringarna?
IMG_2155

och varför ska ni särbehandla när ni ska mata, hyscha bort dom fula kraxiga fåglarna så bara de söta gräsänderna får brödet. När barna tittar på…
IMG_2180

Ibland undrar jag fan om ni inte ringer till både Socialstyrelsen & BVC och kollar upp med dom om i vilken ålder som barna är som mest mottagliga till att översätta ”Mamma matar inte dom fula fåglarna – hon matar bara dom söta fåglarna” innan ni går ner till kanalen. Det är ju för fan ni själva som redan i tôseras smultronålder drar igång Only the snygg will survive tankesättet, ett tankesätt skapat av handeln och något som ni endast tror att kan botas med att ni tar mer SMS lån så ni kan handla ännu mer kläder. Och detta för ni över på försvarslösa småväxta människor… skämmes tamefan…
IMG_2153

Eller är det bara så illa att jag bara har missförstått det hela och det i verkligheten var det gräsbrist för gräsänderna i Augusti. Den stora gräsbristen i Kallsta 2010
IMG_2202

En sak till, vad är det som driver er okunniga jävlar till att trycka en fôggelnäbb full i vitt mjöl, färgmedel, smakämnen, konserveringsmedel och processat socker? Vill ni att dom stackarna ska få lida av samma hjärt & kärlsjukdomar som du och dina barn kommer att få göra? Fan vad sne jag blir av att stå och bevittna sånt.
IMG_2154

Rätt svar heter ironiOups ja menade ju kromatisk aberration.
IMG_2178.

4 tankar om “Apropå de där med hundkörkort som alla dryga förståsigpåare ringer och grinar om till Ring P1 på mornarna

  1. Den där abb…arbba….arraba…. äh vad den nu heter. Den där överstrålningen går att ta bort i PS om du nu använder det. Det går säkert i Light Room också :)

  2. Tjena Linsien
    Snacka inte stavning med mej TACK!
    Jag satt och trugade för den där Google säkert i en kvart femton minuter. Den elakingen vägrade att hänvisa mej till rätt stavning.

    Namnlöst-1

    Inte för att vara så jävla neg, men jag har fortfarande faktiskt inte lärt mej att convertera om en RÅFIL till JPG i PS. ♫ Vill du lära mej din Samba ♪ ;)
    Lärde mej faktiskt att trolla bort överstrålningen i DPP förra veckan, men jag tyckte inte att det var värt det på dessa sop-bilderna.
    Ville även ha den bilden i slutet bara för att ta ner mina humorlösa läsare på en annan nivå, dom som inte fattar skoj asså :p

  3. Som sagt; mest för att jag inte ville hamna på någon Facebook-lista typ;
    Män som bör mördas! av oss sopiga mammor, Ps i morgon tar vi med
    barna ut i skogen och häller bensin över mystackar och grillar myrdjävlarna!! :-)

Lämna en kommentar